000 02364nam a2200361 c 4500
997 0 0 _e2
001 2006021
003 RBPG
005 20230415023505.0
007 ta
008 211028m2021 sp a er6 000 1 spa c
017 _aM 19581-2021
020 _a9788418309250
035 _a01622772
040 _aG0300
_cELS
_dCBM088
_dBPL
080 1 _a821.133.1-91"20"
100 0 _aRodolphe.
_994291
245 1 0 _aChez Adolf /
_cguión, Rodolphe ; dibujo, Ramón Marcos ; color, Dimitri Fogolin
260 _aMadrid :
_bPonent Mon
_b: Catarata
_c, 2021-
300 _a[112] p. :
_bprincipalmente il. cor ;
_c30 cm
505 1 _aContén : Integral 1
520 3 _aO 30 de xaneiro de 1933 Adolf Hitler chegou ao poder en Alemaña e o restaurador do bar que ata ese momento chamábase "Os alegres amigos", cambia o seu letreiro polo de " Chez Adolf", como o seu apelido. No edificio vive o discreto profesor Karl Stieg, quen decide levar un diario sen imaxinar como os anos vindeiros impactarâan aos habitantes do seu edificio e ao destino do mundo. Ao comezo percíbese alegria nas rúas, os mozos recollen diñeiro para axudar aos pobres dentro da Mocidade Hitleriana e esa Alemaña renacida da derrota de 1918 irradia esperanza, pero aos poucos o profesor vai observando como vai cambiando o comportamento da xente mentres se vai adherindo ao partido nazi. A mirada lucida que o profesor ten sobre os seus contemporaneos permite ao autor pintar un retrato rechamante de Alemaña camiño á escuridade. O protagonista, un personaxe simple e culto, só quere continuar a súa vida ordenada mentres minimiza as accións dos donos do poder. Isto permite a interesante reflexion de Rodolphe sobre a posibilidade de deixarse arrastrar por unha inmensa maquina de destruccion. Os debuxos de Marcos e as cores de Fogolin logran ambientar graficamente a Alemaña dos anos 30, para dar un marco convincente a unha historia dificil.
651 4 _aAlemania
_xHistoria
_y1933-1945
_994292
651 7 _aAlemaña
_xHistoria
_y1933-1945
_994293
655 4 _aCómic gallego
_958804
655 0 _aBanda deseñada galega
_994294
655 4 _aCómic histórico
_978030
655 7 _aBanda deseñada histórica
_994295
700 1 _aMarcos, Ramon.
_d(1962-)
_994296
700 1 _aFogolin, Dimitri
_994297
852 _aPED094